Патиланско царство- новата рецепта за щастие


000

Толкова пъти съм чувала от хора с които работя, че..то това терапията не била толкова страшна всъщност..

Мда, би могло и да не е..

Не е нужно да съм сериозна и смръщена дама, която всява смразяващ респект, за да постигне успех..

Терапията, както и животът могат да бъдат забавни и аз ще съм последния човек, който ще ви каже „стегнете се“, защото формулата за мен е друга и тя е „моля ви, отпуснете се“, усмихнете се, поплачете, викайте, ако това ви идва отвътре, само НЕ се стягайте..

Освободете душите и емоциите си и си разрешете да бъдете деца, момичета и момчета, поне по веднъж на ден..

МО-ЛЯ-ВИ!Направете го!

За ваше успокоение ще кажа, че ви го препоръчвам най-отговорно, за да имате оправдание пред себе си и ако някой зъл чичко ви гледа свъсено, докато се люлеете на някоя детска люлка, ви разрешавам да му кажете: “ Сори, психоложката ми нареди! “

И докато чичото се чуди, к’ва точно беше сега тая „докторица“, вие спокойно и щастливо се отдалечете подскачайки на един крак..

И после се върнете за още.. 😉

Поздрави,

Ваша Пси ( както ми казва един познат на галено от психоложка)

%d0%b8%d0%b7%d1%82%d0%b5%d0%b3%d0%bb%d0%b5%d0%bd-%d1%84%d0%b0%d0%b9%d0%bb

About Петя Симеонова

Клиничен психолог Докторант към Kingdom College of Natural Health, научна степен Ph.D. Doctor of Naturopathic Psychology За консултации и въпроси, можете да ми пишете на посоченият е-мейл
Публикувано на За живота с любов и още нещо... Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар