Моите неща..


life-crumpled
Приятели, реших да си направя място, за неща..
За всичко, което прави денят ми ПО-… усмихнат, красив, щастлив, слънчев, осъзнат, тъжен, плачлив, романтичен, креативен , разпилян, цветен или дюс..
То може да е едно копче, но е моето си копче..
Ще снимам и качвам неща, всякъкви нещица..
Даже неподозирани и за мен, което е прекрасно, защото изненадата е солта на живота..
Пък аз си падам по соленото..
Не си поставям срокове и теми, по-скоро, е когато и ако искам, стига да ме докосне..
Шашава работа..:)

About Петя Симеонова

Клиничен психолог Докторант към Kingdom College of Natural Health, научна степен Ph.D. Doctor of Naturopathic Psychology За консултации и въпроси, можете да ми пишете на посоченият е-мейл
Публикувано на Моите неща... Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар